mitt problem..

alltså mitt bloggande suger!
har inte kunnat blogga från mobilen för mitt appstore fuckar upp sig.
internet ät trasigt hemma hos oss men nu är det igång igen.
här r veckan som ni missa:
Fredag:Kom till stallet och ja.. gjorde i orning till Stella som kom och skulle hoppa lektion. det gick hyfsat bra.
Kom hem och la mig
Lördag: Vaknade av värsta förskyllningen men drog mig till stallet.
Red ut med Ebba som red på Arwen och jag red på hennes ponny Thea. jag red också med "mänisko" Thea som red på dandy. vi red i skogen en stund i alla gångarter, sen efter lunch red jag med Agnes och Emelie en låg!! utteritt och red mycke så asfalt och sträckta ut senorna.

Söndag: Gick upp hur tidigt sm helst och åkte till stallet, lasta in Piado i trailen och åkte till Djursholm där vi tävlade.
"utvärdering kommer"
Sen åkte jag direkt hem för jag är seriöst jätte förskyld!!!
och nu bloggar jag.

puss

bilder från förra veckan

BILD LÄNK!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback